Aku yang Emosi.....

    Author: MyStory,CouldBeYours Genre:
    Rating

    Aku tak tahu kenapa hari ni aku jadi emo sangat! Apa yang tak kena dengan aku hari ini pun aku sendiri tak faham, pms dah lepas.

    Tadi lepas jer kerja aku terus p beli sate, dah naik harga da sate kat kedai belakang Depoh LRT Ampang.  Dulu sebatang baru rm0.50, sekarang dah rm0.60; mahal-mahal untuk orang kedekut maca aku ni.

    Otw balik aku singgah pasar malam kat jalan jujur, kempunan sungguh aku rasa :'( baru jer nak beli ayam goreng uncle bob.  Sampai jer uncle bob da kemas barang, baru kul 9.30 mlm kot, dah habis!!!! Sebab sampai pon da wat aku penat aku round lah dulu kat pasar malam utuk menambahkan lagi penat yang sedia dah penat.

    Pusing punya pusing tetiba air mata aku hampir mengalir, Ya Allah kesian sangat budak yang minta sedekah hari ni. Dia cacat, masa aku pandang mata budak tu bercahaya sangat.  SubhanaAllah kenapalah ads orang yang sanggup buat macam ni pada budak yang tak berdosa tu?  KEJAMNYA MANUSIA!!!!!

    Air mata aku hampir jer mengalir, Ya Allah aku ingin bantubudak itu

    Leave a Reply

    Blogger templates

    Blogger news

    Blogroll